Estconi kirju melu ja ürituste kaleidoskoobi hulka lisas oma kirjandusliku killu kirjanik Maniakkide Tänava juhitud kirjutamistuba. Hulk tuntud ja vähemtuntud kirjutajaid, nende hulgas näiteks (:) Kivisildnik, Mann Loper, Siim Veskimees, Heinrich Weinberg, Krafinna jt tulid kokku, et hoida oma oskusi rooste minemast. Kuulanud ära juhendaja antud näpunäited, alustati laupäeval lühiloo kirjutamist ühiselt valitud teemal "Jalgu tulle pistes on saapad mõistlik valik". Kirjutamiseks saadi aega 20 + 10 minutit. Pooleli jäänud või viimistlemist vajavate juttudega jätkati pühapäeva hommikul ning neile, kes laupäeval kirjutama ei jõudnud, valiti uueks teemaks „Koristajaputukatel on täna lennuilm“. Pühapäeval valisid kirjutustoas osalejad kõigi valminud juttude hulgast välja nende kahe päeva jooksul valminud juttudest parima, kes pälvis nn. mini-Stalkeri. Laureaadiks osutus Siim Veskimehe lugu teemal „Jalgu tulle pistes on saapad mõistlik valik“.

Käesolevast juulinumbrist leiate kirjutamistoas kirjutatud (ja võib-olla kodus veidi viimistletud) juttudest kaks.
Veskimees ja mini-stalker
ministalker kollane
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0649)