ArturEi peata meid ilm ei peata meid ’con. Värske laar kiirgavat ja kuuma lugemisrõõmu on jälle valmis saanud ja ootab läbilugemist. Estconist Jõgevamaalt Archipelagonini Ahvenamaal, valgussõjajõududest Andromeeda maksuparadiisis Terminaatorini filmilinal. Ja lisaks veel paljut sinna vahele. Kõik see on siitsamast Reaktorist loetav.

Kõigil Estconil käinutel on kindlasti hea meel meenutada, kuidas see kõik seal oli. Ka Reaktoril on rõõm, eelmisel aastal Reaktoris esmailmunud 47 jutust mainiti Stalkeri edetabelites ära 24. Kuigi ükski Reaktoris ilmunud jutt Stalkerit ei saanud, jäi tõlkelühijuttude kategoorias Norman Spinradi lool «Abistav käsi» vaid üks punkt puudu. Napilt. Kuid seda suurem lust on Reaktori toimetusel veel rohkem pingutada, et ükskord see tunnustus pälvida.

Estconil jätkus ka mais väljakuulutatud ulmeliste lauamängude võistluse tegevus, Estconil toimus töötuba, et sügisel saaksime ajakirjas pajatada mitmest uuest ja toredast lauamängust. Ega ulme pole ju ainult raamatud.

Kuid kui ulmet üldse poleks…? Siis meil oleks …? 16. septembril toimub Tallinnas Kirjanike Maja musta laega saalis üritus sõna "ulme" 45. sünnipäeva tähistamiseks – korrektsemalt: sõna "ulme" kasutuselevõtu 45. aastapäeva... Saame kokku, saame teada, mis täpselt.

Mind ennast rõõmustas juulis kõige rohkem järjekordne teadasaamine, et pole me siin Eestis midagi nii džunglielanikud, üsna valged inimesed oleme juba. Käesolevas Reaktoris ilmub nimelt Abercrombie ”Splittered sea" sarja esimese osa "Pool kuningat" arvustus. Ilmus see raamat aga alles eelmine aasta, nüüd juulis Reaktori arvustusega samaaegselt tuli välja sarja kolmas osa. Tõlkimine, trükkimine, lugemine, arvustuse ilmumine, ütleks, et elame suure maailmaga üsna samas rütmis.

Kaanepildi autor Edgar Juhkov
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0573)