OveSuveaeg jõudis küll viimaks kätte, kuid ilmataat otsustas meile siiski veel pisut talve võlusid tutvustada. Õnneks Reaktori plutooniumivardad tema kapriiside tõttu töötamast ei lakka ning taas kord on teie ees värske number eesti uusimast ulmest.

Kui ühelt poolt tutvume sel kuul pagulaskirjaniku Helju Rebasega, kes juba pikemat aega Moskvas elab ning Eesti ulmemaastikku oma loominguga rikastab, siis teisalt uurime Itaalia päritolu, kuid Eestis elava filmirežissööri Nicola Piovesani tegemisi siinmail. Leila Tael arvustab uut ning vastakaid arvamusi põhjustanud „Chappie“-t ja Tiina Sulg heidab pilgu Jan Kausi raamatule „Ma olen elus“. Arutame ka vastilmunud Cardi „Surnute eest kõneleja“ üle ning arvutimängude teemal võtab sõna Onu Kalver. Loomulikult ei saa mainimata jätta ka Tea Roosvaldi väga südamlikku ning harivat tagasivaadet siitilmast lahkunud Terry Pratchetti elule ning loomingule.

Kiiritavat lugemisrõõmu
Kaanepildi autor Urmas Lüüs
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0613)