peatoimetaja veerg


Tervitus

Käesoleva aasta Erektor seisab täie uhkusega teie ees. Tänusõnad lähevad kõigile, kes ühel või teisel viisil oma panuse andsid, et sisu oleks ergas ja erutav. Eelmise eriväljaande ilmumisest on möödunud kaks aastat ja selle ajaga on üht teist muutunud, kuid üks on kindel, et seks on endiselt elu lahutamatu osa. Miks mitte siis kõik fantaasiad tormina valla päästa ja kirjutada veidi vürtsikamalt kui tavaliselt. Ja ühtlasi anda lugejatele võimalus kas erutusest vabisedes või piinlikkusest punastades neid lugusid lugeda. Jutte on sel korral nii pikemaid kui lühemaid. Väga hea meel on, et endiselt jagub autoreid, kes väljakutse vastu võtsid ja kirjanikuna ennast proovile panid.

Lisaks juttudele saab nautida veel muudki. Fantaasiat toitva ja silmailu pakkuva esikaane joonistas Meelis Krošetskin. XXX reitinguga koomiksi ülevaate teeb Laura Loolaid. Paapuate suguelust saab lugeda tänu Taivo Ristile ja seksist ulmes kirjutab Jüri Kallas. Manfred Kalmsten vaatas filmi “Dreamquest” ja Marko Kivimäe luges Chuck Palahniuki  raamatut “Kaunis sina”.  Tõnis Hallaste arvustab Erektori jutte. Ka tavapärased rubriigid ja ülevaated on täiesti olemas. Ulmestaariks on sel korral Kadri Kääramees, kes koos Manfred Kalmsteni ja kirjastusega Fantaasia on just praegu välja andmas lootuskeskset kogumikku “Kübeke elutervet vihkamist.”

Olete palutud seksuaalenergiast laetud teekonnale. Pange rahulikult valehäbi kõrvale ja andke erootikale võimalus meeli kõditada. Head lugemist!

 

Erektori toimetajad

 

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0596)