Jaanuarikuu lumistele väljadele toob Reaktori pildimäng üht-teist fantaasiaküllast.

Jaanuari pildimäng

Sel korral on pildid elemendid kahest filmist. Tahame teada, millistest filmidest need pärit on - elemendi-objekti nime ei ole tarvis. Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Ühe filmi/sarja äraarvamise eest saab 1 punkti - kokku võimalik saada 2 punkti. Vastata saab kuni 25. Veebruarini.

Iga vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi 1999. aastal ilmunud JRR Tolkieni ingliskeelne "Silmarillion". Tegu on kasutatud raamatuga, mille kaanel on mõningad kulumise tunnused, kuid raamat on siiski heas korras.

silmarillion-jrr-tolkien

Detsembrikuu pildimängust võttis osa 2 inimest - küllap oli mõistatus liialt keeruline. Kasutades random.org nimekirjasegajat võitis Dr. Who'st tuttava Tardise endale Martti R. (Timestamp: 2013-01-27 15:13:33 UTC)

Aga õiged vastused? Need kaks näitlejat, kelle nägusid oli võikal pildid kasutatud, olid Patrick Stewart ja Sigourney Weaver.

vastus

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0691)