Sari: Sentenced to Troll (1-3) Compendium

Autor: S.L. Rowland

Tarbitud Formaat: Audible, Eric Jason Martin

 

trollima

Chad Johnson on VR-mängur, kellel on suur jälgijaskond. Peamiselt tänu sellele, et ta ei hoia oma sõnadega tagasi. Mida rohkem ta üle piiri läheb, seda rohkem paistab see vaatajatele peale minevat, kuni ühel otseülekandel läheb ta oma trollimisega üle piiri.

Sellele järgneb karistus. Kas vangistus või alternatiivina pakutud teenistus talle juba tuttavas mängumaailmas? Muidugi valib Chad neist viimase. Kuid temast ei saa seal mitte lihtsalt mängur, vaid Mythose ühe põlatuma rassi esindaja - temast saab troll.

See, kes enne lahmas sõnadega teiste suunas, saab nüüd ise tunda, mida tähendab olla põlatud. Mis kasu on varandusest ja kullast, kui sa ei saa külastada ühtki linna? Mis kasu on su diplomaatilistest oskustest, kui sind rünnatakse enne, kui sa isegi oma suu lahti teed? Eeldusel, et sul on diplomaatilisi oskusi, muidugi. Trollidel neid enamasti väga ei ole.

Ainus võimalus trollina ellu jääda on ise õppida ja areneda - püsivalt proovida ja katsetada. Pole võimalik minna lihtsama vastupanu teed, kui seda ei ole. Chad loob oma tee, mida pole veel kunagi Mythosel nähtud. Temast saab troll, kes oskab maagiat.

Lisaks õpib Chad sotsiaalseid oskuseid. Ei ole ta metsatrollide hõimul ju väga vigagi. No ja ka teised olevused, keda seiklejad enamasti esimesena ründavad, pole ju nii hullud. Võiks isegi öelda, et nad on toredad ning Chad leiab end, ainsa surematu trollina, neid kõiki rahvaid kaitsmas ja nende õiguste eest võitlemas.

Esimest korda oma elus tunneb Chad, et ta on oluline ja vajalik ning mäng nõustub - ta ei saa sealt enam väljuda.

Mis saab edasi? Seda peate juba ise lugema.

Sentenced to Troll on lustlik ja lihtne lugemine/kuulamine, kuid ometi põnev ja nauditav. Kuigi loo põhirõhk on mängus toimuval tegevusel ja karakteri arendamisel, on selle taga mängija ehk inimese kasv, mis ongi ehk põhjus, miks see mulle lugejana nii hinge puges.

Algus on hea, kuid sari pole veel lõppu jõudnud. Eks näis kuhu meie troll omadega jõuab.

Hinne 7/10

Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0552)