166991 10150492349386795 729461794 8823332 1158993969 nUlmeühingu presidendi ACTA-perfomance

Tartu raekoja platsil toimunud ACTA vastasel protestil
ei pidanud ulmikute armastatud president õilsa ürituse paljuks ka
end paljaks koorida ning keset krõbedat pakast vahtu löödud mullivanni kümblema viskuda. Tema sõnade järgi olla kogemus kogunisti päris värskendav olnud (eks ta kavalpea oli varemalt vannivee ühes kõrvalmajas soojaks ajanud). Igaljuhul pääses ulmepealik sedamoodi kõigi lehtede ja telekanalite uudiskülgedele.



20120211 015

Foto: President kaitsva mütsikesega
20120211 010

Foto: President kaitsetult, ilma mütsikeseta

Kirjanduskohvikud ulmeraamatutega Tartu Linnaraamatukogus

26. jaanuaril oli Tartu Linnaraamatukogu kirjanduskohvikus vaatluse all Andrus Kivirähki jutustus “Liblikas”. Külas oli kriitik ja tõlkija Raul Veede, vestlust juhtis raamatukoguhoidja Tiina Sulg.

23. veebruaril oli Tartu Linnaraamatukogu kirjanduskohvikus vaatluse all Austria kirjaniku Thomas Glavinici romaan “Öötöö”. Külas oli raamatu tõlkija Terje Loogus ja vestlust juhtis raamatukoguhoidja Linda Jahilo.

29. märtsil kell 15.00 –17.00 toimub kohvikus Lutsu Juures taas
Linnaraamatukogu kirjanduskohvik. Vaatluse all on briti kirjaniku Jeanette Wintersoni romaan “Kivist jumalad”. Külas on tõlkija Kätlin Kaldmaa. Kohvikusse on oodatud kõik huvilised, kes raamatut lugenud ja tahaksid selle üle mõnusas õhkkonnas arutleda.

Ulmekirjutajad katsetasid Nurgu

Veebruaris katsetasid Tartu ulmekirjutajad meele värskenduseks kirjutamist uues kohas. Selleks oli vastavatud rollimänguurg Nurg. Harjutati lugude ümberkirjutamist. Lisaks tavapärastele kirjutajatele olid kohal ka kolm uut katsetajat, teiste hulgas ulmejutulabori eestvedaja Sirje Kingsepp. Kõik esmavajalik kirjutamiseks ehk lauad ja elekter olid Nurus olemas, kel oma arvutit kaasas polnud, said kasutada ka kahte kohapealset nuruarvutit. Üks inimene ajas läbi siiski ka paberi ja pliiatsiga.

166991 10150492349386795 729461794 8823332 1158993969 n

Foto: Nuru sein
419187 10150559831419866 728724865 8844354 36433445 n

Nurulased

Tartu ulmikute koosviibimine

Kuna ulmikute armastatud trahter Labürint hoiab endiselt oma uksi suletuna ning tulevikuplaane saladuses, siis toimus sellegi kuu ulmehuviliste kogunemine Kotka keldrikõrtsis. Meeleolu mis valitses oli üldiselt uimane-unine, milles võib tõenäoliselt süüdistada külma ja pimedat talveilma. Kohal viibis ka Eva Luts, kes müütas Professor Dowelli pead, ostjaid leidus.

Kuigi praegune koht on tore, katsetatakse järgmisel kuul ka uut vahvat kohta. Märtsikuu ulmikute kogunemine toimub "Kolme ahvi pubi" tagakambris.

Tallinna ulmikute koosviibimine Lost Continendis

Margus Makke: Kui ma kuue ajal kohale jõudsin oli trepialune laud tühi, kuid Tanel ja Liina olid siiski leti ääres ja just kohale jõudnud. Sai siis arutatud võimaliku uue kogunemis koha üle ning jõudsime järeldusele, et peaks millalgi kui ilmad soojemaks muutuma korraldama plaani välise nn kontroll joomise, kus rahvas käib läbi erinevad väljapakutud kohad ja lõpuks otsustame milline sobiks või veenduks, et praegune koht on parim.

Liina oli lahkelt nõus olema "Reaktorile" seekordse koosviibimise fotograafiks ja klõpsiski mõned pildid valmis. Õhtu edenedes hakkas ulmikuid juurde tulema-- Kümme Pilve, Indrek Kõrve, Kalle Rahu, üllatusena Ipp, Taivo Rist, Taavi Kalju, Sirje Kingsepp, Kristjan ( mitte Rätsep ) ning lõpetuseks Annika Ennok.
DSC00004

DSC00006

DSC00007

photo

DSC00002

Tanel
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0755)