Kirjastus Fantaasia



Tuumahiid

Tuumahiid

Maniakkide Tänava sõnul pandi see kogumik kokku tutvustamaks eesti ulmehuvilistele kohalike autorite ulmejutte. On ju kõik need lood ilmunud siinsamas ajakirjas. Nende seas on palju häid lugusid, mida oleks patt võrgus peidus hoida, ja autoreid, kes vajaksid laialdasemat tagasisidet oma teostest, et siis edaspidi veelgi paremini kirjutada. Ehk on just nende autorite seas tulevikunimesid, kelle loomingut kunagi Stalkeriga pärjatakse.

Lisaks uutele nimedele on kogumikus mitmeid tuntumaid autoreid nagu (:)kivisildnik, Krafinna, J. J. Metsavana, Triinu Meres, meie esimene peatoimetaja Maniakkide Tänav ise. Kogumikus leidub nii teaduslikkust fantastikat, õudusjutte kui fantasy't.

Reaktor kutsub kõiki lugejaid julgelt ütlema, mida nad kogumiku lugudest arvavad. Ükskõik siis, kas ulmehuviliste kogunemistel autorile silmast silma, Ulmekirjanduse Baasis, meie toimetuse postkastis elik Facebooki leheküljel. Autor on oma väljamõeldud maailmas küll kuningas, kuid lugejad on rahvas, kes võivad kuninga alati kas üle kullata või võtta ta odade otsa. Ühtlasi kutsume üles ka kõiki kuningakspürgijaid saatma oma lugusid Reaktori toimetusele, et neid võrguajakirja vahendusel rahvale veebis lugemiseks anda ja, mine tea, ehk kunagi ka paberilt.

Kogumiku autorid:
(:)kivisildnik
Triinu Meres
Maniakkide Tänav
J. J. Metsavana
Krafinna
Tea Lall
Jaagup Mahkra
Canis Vedru
Toomas Krips
Martin Kirotar
Artur Räpp
Lee Leithammel
1695
Demon
Vincent Arckharum
Heino Nõps

T12-esikaas

Täheaeg 12: Musta Roosi vennaskond

Algupärast Eesti ulmet avaldava Täheaja almanahhisarja 12. köites on esindatud nii kodumaise ulme tuntud tegijate – Siim Veskimehe ja Maniakkide Tänava – uudislooming kui ka uute autorite – Manfred Kalmsteni ja Helena Alexandra Altroffi – esimesed suleproovid. Lisaks avaldame traagiliselt hukkunud kultusautori Lew R. Bergi (1968–2005) järelejäänud paberite hulgast leitud lühiromaani.

Temaatiliselt on uues Täheajas enim esindatud teadusliku fantastika kosmoseulme alaliiki kuuluvad teosed, kuid lisaks on nende kaante vahel ajarännuulmet, postapokalüptilisi maailmu ja veel palju muudki.

Kogumiku lood:
Lew R. Berg: "Musta Roosi vennaskond"
Siim Veskimees: "Asteriuse kodutee"
Maniakkide Tänav: "Au ei olegi vaja" ("Saladusliku tsaari" järg)
Manfred Kalmsten: "Põgeneda Rottidelinnast"
Helena Alexandra Altroff: "Defectis"
Catherine Asaro: "Virmalised neljal häälel", tõlkinud Iris-Barbara Jeletski
Raul Sulbi lugu Jules Verne'ist, "150 aastat "Erakordseid reise""

© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0581)