OveDetsember käes ning mis võiks olla parem viis närvide rahustamiseks sellest meeletust ostupaanikast, mis varsti inimesi tabab, kui lugeda uut Reaktorinumbrit, mis kiirgab miinuskraadidest hoolimata välja parimat ulmet. Novembrikuu on olnud üpriski tegus, kuid tundub, et detsember tuleb veel tegusam. Lisaks paksu punase mehikese külaskäigule peab Reaktor ka sünnipäeva, kuhu on oodatud kõik huvilised - lähemalt vaata kroonikast.

Selle kuu materjalist rääkides lahkab Agur Tänav Veskimehe uusimat raamatut, Oskar Nassar võtab üksipulgi lahti Täheaja 13-nda numbri ning uurime ka soomlase Timo Multamäki uut mängu Black Hat. Maret Nukke jutustab robotitest, Diana Ostrat räägib sellest, kuidas rahvusvaheline kirjutamiskuu on möödunud ning kajastame ka toimunud Warmachine/Hordes meistrivõistlusi. Juttudest on meil lugejaile tõelisi komme pakkuda: esmakordselt ilmub eesti keeles Norman Spinradi „Abistav käsi“ Rauno Pärnitsa tõlkes ning E. F. Bensoni „Tempel“ Silver Sära tõlkes. Koomiksihuvilised aga leiavad "tagakaanelt" Taaga loost inspireeritud piltjutustuse.

Kiiritavat lugemisrõõmu!

Kaanepildi autor Jana Raidma
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0547)