mantKäesoleva kuu "Reaktor" on eriline. Oma erilisuses kannab ta ka erilist lisanime: "Erektor".

Arendamaks Eesti ulmemaastikku ja katmaks meie ulmekirjanduse alasti laike, on seekordne number pühendatud Eestis veidi väheviljeldud alamžanrile - erootilisele ulmele. Kakskümmend autorit võtsid vastu väljakutse proovida sulge sellel delikaatsel teemal. Avaldan neile siinkohal oma tänu ja tunnustust julguse ja avatud meele osas.

Arvestades naistekate suurt menu raamatukogudes ja seda, et nende temaatika on tihtilugu sama, usun, et suudame nii pakkuda lugemiselamust laiemale publikule, kui tavaliselt ja üllatada ka oma püsilugejaskonda uute teemadega.

Lisaks lugudele leiab arvustamist ka kolm temaatilist filmi. AM Ilumäe arvustab romantilist virtuaalse armastuse filmi “Her”, Kalver Tamm tutvustab “Alice in Wonderland” seksversiooni ja Ove Hillep... seda peab juba ise lugema ja kogema, millest räägib Ove Hillepi tutvustatav “Crescendo 2012”. See ei ole õrnahingelistele.

Ja muidugi ei ole me unustanud eelmises Reaktori numbris ilmunud lugusid, mida arvustavad Jüri Kallas ning Tõnis Hallaste. Tõnis on ka meie aprillikuu ulmestaar ja temast saab lugeda lähemalt Ulmkonnakroonikast. Ulmkonnakroonikaga soovitan kindlasti tutvuda, sest seekord saab lugeda eriti paljude põnevate sündmuste eelhoiatusi ja järelevaateid. Üks uudis on meil ka üllatusmunana varuks, kuid selle avaldame alles 5 mail - olge valvel ja ärge maha magage!

PS.
Seoses erinumbriga jätkub järjejutt järgmise kuu numbris.

Kaanepildi autoriks on Marge Nelk.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0705)