OveReaktori talvised ulmepurtsatused atmosfääri on lõpuks vilja kandnud ning ilmad hakkavad soojemaks minema. Hea aeg, mil minna värskesse õhku jalutama ja võtta meie ulmeajakirja digitaalsed lehed lugemiseks kaasa, otsida hea kuiv mätas ning nautida.

Sel kuul kaeme mitmeid uusi raamatuid, millest mitmed on meie enda eesti kirjanike sulest pärit. Heinrich Weinberg, kes on ilmselt tuttav kõigile Reaktori fännidele, on saanud maha oma esimese kogumikuga: sellele heidab pilgu kauaaegne ulmefänn ning BAASi haldaja Andri Riid. Uue Indrek Hargla alternatiivajaloolise kriminaalromaani võtab vaatluse alla J. J. Metsavana. Uudistame ka uusimat filmiloomingut ja uurime üht põnevat lauamängu.

Tuleval kuul toimub HÕFF, millest osavõttu soovitan kindlasti kaaluda - head filmid ning äge seltskond peaks olema piisavalt heaks argumendiks. Kui aga sellest ei piisa, leiab seal aset ka raamatulaat ja kohaliku robotiklubi tutvustamine. Igaühele midagi.

Kutsun ka meie kalleid lugejaid üles saatma meile rohkelt uudistevihjeid või, miks mitte, artikleid. Reaktor püsib siiski fännide aktiivsusel ning mida rohkem huvilised õlga alla panevad, seda suurema tootlikkusega saab Reaktor podiseda.

Kiiritavat lugemisrõõmu!

Kaanepildi autor Kadri Umbleja
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0372)