kurioothmTänapäeva meediavahust võib leida palju jaburaid fakte ja naljakaid kokkusattumusi, mille tõsiseltvõetavus jäägu iga lugeja enda südametunnistusele. Aga eks tuju teevad nad ikka paremaks. Sellekuises Kurioosumirubriigis ongi mõned pooleldi ulmelised seigad kaamose peletamiseks:

1960te ameerika telesarja Lost in space (Kosmoses kadunud) tegevus toimub aastal 1997.

2005. aastal avastatud antiikaegse piibli ilmutusteraamatu katkendi põhjal tehti järeldus, et õige metsalise arv on hoopis 616 ja 666 on tekkinud vigase ümberkirjutuse tõttu.

2009. aastal leiti Loch Nessi järvest koletise otsimise käigus 100 000 golfipalli.

Bestselleri "50 halli varjundit" esialgne pealkiri oli "Universumi isandad".

Clark Kent on 5 cm lühem kui Superman. Oma varjatud identideedi täiustamiseks surub ta oma selgroogu kokku.

Enim kasutatud lause Harry Potteri raamatutes olevat "Midagi ei juhtunud."

Filmide Psycho, Texase mootorsaemõrvad ja Voonakeste vaikimine kurikaeltest peategelaste prototüübiks on üks ja seesama mees.

Finnairil on igapäevakasutuses lennuliin 666, mille sihtkoht on Hel.

Ida-Aafrika vampiirämblikud maiustavad inimverega, süües moskiitosid, kes on äsja inimese verd imenud.

Maajade kalendri järgi toimub järgmine maailmalõpp 3. mail 7138. aastal.

Kui iga zombi hammustaks üht uut inimest päevas, siis kogu maailma inimkond zombistuks 34 päevaga.

Kuutolm lõhnavat nagu püssirohi.

Lewise malendite (XII sajandist pärit malenuppude täielik komplekt, leitud 1831. aastal Lewise saarelt; sama komplektiga mängivad filmis muide võlurimalet Harry Potter ja Ron Weasley) avastaja pani esimese ähmiga hirmust plagama, kuna kartis, et on häirinud haldjate kogunemist.

chessmen


NASA hinnangul on maalähedasel orbiidil oleval asteroidil Eros 20 miljardit tonni kulda.

Prantsuskeelstes tõlkeis on Voldemorti keskmine nimi Elvis.

Prussakaherilane Ampulex dementor ehk "hingeõgija" sai nime Harry Potteri raamatute tegelaste dementorite järgi – viisi pärast, kuidas ta prussakaid paralüseerib.

Saudi Araabias on olemas ametlik nõiakunsti vastu võitlemise üksus.

Skatomantia on tuleviku ennustamine ekskrementide abil.

Uus-Meremaal on olemas ametlik riiklik võlur.

Vesivoodi leiutajal ei õnnestunud seda patenteerida, kuna niisugust voodit oli varem ulmeromaanides kirjeldatud.

Ühe valgusaasta jalgsi läbimiseks kuluks 225 miljonit aastat.

Üks hiinlane palkas virtuaalsed killerid tapma tema poja tegelast arvutimängus "World of Warcraft", et poiss lõpetaks mängimise.

Optiline pete NASA tehtud kosmoseteleskoobifotol:

naerevudu
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0583)