KUI‭ "‬TITANICUS‭" ‬MÄNGIKS PEAOSA‭ ‬...

Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Johnny Weissmüller,‭ ‬siis ujuks ta kaldale.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa David Duchovny ja Gillian Anderson,‭ ‬siis avastaksid nad tulnukad ja valitsuse vandenõu laeva põhjalaskmiseks,‭ ‬aga ei saaks seda tõestada,‭ ‬sest oleksid ainsad inimesed,‭ ‬kes eluga pääsevad.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Charles Chaplin,‭ ‬siis satuks ta kokkupõrke tulemusena jäämäele.‭ ‬Näljaga sööks ta ära oma saapad ja püksirihma,‭ ‬aga triiviks lõpuks New Yorki.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Julie Andrews,‭ ‬siis asutaks ta laulukoori.‭ ‬Suurema osa ajast päästepaatides inimesed laulaksid.‭ ‬Ükski laulukoori liige ei saaks surma.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Bob Denver,‭ ‬siis pääseks kolm meest ja kolm naist,‭ ‬kes triiviksid mitu aastat jäämäel mööda maailmamerd.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa David Hasselhoff,‭ ‬siis suudaks ta KITTi üle parda saada.‭ ‬Auto ujuks koos Davidiga New Yorki.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa A-rühm,‭ ‬siis päästaksid nad kõik ära.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Arnold Schwarzenegger,‭ ‬siis teataks ta:‭ «‬I'll be back,‭» ‬hüppaks üle parda ja lükkaks jäämäe kõrvale.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Chuck Norris,‭ ‬siis lööks ta pöörde pealt jäämäge ja purustaks selle,‭ ‬enne kui see vastu laeva põrkab.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa William Shatner,‭ ‬siis teleporteeruks päästemeeskond jäämäe peale ja hävitaks selle.‭ ‬See,‭ ‬kes punast särki kannab,‭ ‬ei tuleks tagasi.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Richard Dean Anderson,‭ ‬siis suurendusklaasi,‭ ‬tolmuimejat,‭ ‬sadat kilo ketšupit ja kaugjuhitavat mudelkopterit kasutades hävitaks ta jäämäe.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Sigourney Weaver,‭ ‬siis jäämägi ei teeks talle halba,‭ ‬sest Weaveri rinnus oleks südame asemel jäätükk.‭ ‬Kõik teised saaksid surma,‭ ‬enne kui Weaver jäämäe maelströmisse suunab.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Eliyah Wood,‭ ‬siis varastaks Guglunk temalt sõrmuse ja kukuks üle parda.‭ ‬Ta jääks laeva ja jäämäe vahele ning hukkuks,‭ ‬aga pehmendaks lööki,‭ ‬nii et jäämägi ei teeks laevakeresse auku.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Vjatšeslav Tihhonov,‭ ‬siis variseks jäämägi laevaga põrgates sisemise õõnestustöö tõttu kokku.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Dan Aykroyd ja Harold Ramis,‭ ‬siis imeksid nad jäämäe oma kaasaskantavasse kohvrisse.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Sandra Bullock,‭ ‬siis võtaks ta laeva juhtimise üle ja kihutaks jäämäe eest ära.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Michael Fox,‭ ‬siis reisiks ta minevikku ja hoiaks laevahuku ära.‭ ‬Nõutava kiiruse‭ ‬140‭ ‬km/h saavutamiseks keset merd visataks‭ "‬DeLorean‭" ‬lennukilt langevarjuga alla.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Roger Rabbit,‭ ‬siis paigutaks ta jäämäele kaasaskantava augu ja viskaks sinna paar pulka dünamiiti.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Robert Englund,‭ ‬siis ülejäänud püüaksid tegevuse unenäomaailmast tagasi tuua pärismaailma,‭ ‬kus saaks Englundi kehastatavat jäämäge hävitada.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Keanu Reeves,‭ ‬siis vabastaks ta kõik illusioonist,‭ ‬et vesi tungib laeva.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Johnny Depp,‭ ‬siis rööviks ta jäämäe paljaks ja laseks seejärel põhja.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Jaroslaw ja Lech Kaczynski,‭ ‬siis nad varastaksid jäämäe ära.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Ronald Reagan,‭ ‬siis poleks reisijad kapteniga rahul ja valiksid Reagani uueks kapteniks.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Juri Kajurov,‭ ‬siis hakkaksid meeskond ja reisijad mässama ning kukutaksid kapteni.‭ ‬Laev ei upuks ja jõuaks omal jõul sihtkohta enne tähtaega.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Anna Nicole Smith,‭ ‬siis topiks ta oma rinnad jäämäe tekitatud prakku,‭ ‬peatades lekke.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Fred Astaire ja Ginger Rogers,‭ ‬siis tantsiksid nad uppuval laeval ja jäämäe otsas.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Jane Fonda,‭ ‬siis jäämägi sulaks tema kuumusest.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Hayden Christensen,‭ ‬siis kaotaks ta mõõgavõitluses käe ja läheks üle jäämäe poolele.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Veronica Castro,‭ ‬siis kestaks laevahukk sada päeva,‭ ‬enne kui õnnestuks reisijad ära toimetada.‭ ‬Vahepeal toimuks kaks kiremõrva ja ühed pulmad,‭ ‬aga jäämägi osutuks Veronica ammukadunud isaks.‭ ‬Viimasel päeval laev lõpuks upuks,‭ ‬viies kaasa kõik kurjamid.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Teletupsud,‭ ‬siis oleks jäämägi pehme ja nunnu.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa jääkaru Knut,‭ ‬siis oleks filmil õnnelik lõpp:‭ ‬jäämägi vabastaks Knuti ja uputaks laeva ning nad seilaksid kahekesi loojangu poole.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Paris Hilton ja Nicole Richie,‭ ‬sõidaks laev jäämäe otsa siis,‭ ‬kui nad kahekesi laeva juhivad.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Bryan Cranston,‭ ‬siis oleks jäämägi tema laboris valmistatud.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Leni Riefenstahl,‭ ‬nimetataks jäämäge aaria rassi tüüpiliseks esindajaks.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Sylvia Kristel,‭ ‬siis oleks laevahukk tähtsusetu vahejuhtum.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Boris Karloff,‭ ‬oleks enamik tegelasi selleks ajaks,‭ ‬mil laev jäämäele otsa sõidab,‭ ‬juba laevast põgenenud.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Andrew Lincoln,‭ ‬oleks enamik tegelasi selleks ajaks,‭ ‬mil laev jäämäele otsa sõidab,‭ ‬juba surnud.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa David Suchet,‭ ‬siis filmi lõpus kutsuks ta kokku kõik ellujäänud ja vahistaks selle,‭ ‬kes‭ "‬Titanicu‭" ‬põhja lasi.
Kui‭ "‬Titanicus‭" ‬mängiks peaosa Daniel Travis ja Blanchard Ryan,‭ ‬oleks filmil õnnelik lõpp:‭ ‬kõik saaksid surma.

Erinevalt teistest juttudest‭ "‬Reaktoris‭" ‬on see jutt avaldatud litsentsi all. ‭https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Taivo Rist
28.‭ ‬ja‭ ‬29.‭ ‬jaanuar‭ ‬2017
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0629)