Ulmeajakiri Reaktor jätkab Võru Linnaraamatukogu poolt korraldatud ulmejutuvõistluse tööde avaldamist.
Antud jutt tuli nooremas vanusegrupis teisele kohale.


Ühes kohas ühes majas elas üks naine Eva. Ta armastas päikest ja kollast värvi. Seega kasvas tal kodus üle kümne kollase lille. Kui päike välja tuli, siis ta läks kohe õue. Nendes kollastes lilledes oli üks helendav pulber.
Ühel päeval ta märkas, et üks lill aina sätendas ja sätendas ning ühel hommikul kui ta ärkas, oli see lill lahti läinud. Ja seal sees olid helendavad kollased pallid, mis hõljusid lille kohal. Eva imestas ja otsustas sellest mitte kellelegi rääkida. Tüdruk kastis ja väetas seda lille ja helendavad munakesed aina kasvasid ja kasvasid. Lõpuks olid need munakesed nii suureks kasvanud, et neile tulid juba väikesed okkad või kiired külge. Päev läbi istus Eva seal ja vaatas, kuidas nad kasvasid. Kui munad olid suureks kasvanud, mõtles Eva, et nimetab neid nüüd päikesteks.
Pärast mitmeid kuid oli keegi selle välja nuhkinud, et Eva aias kasvavad imepärased kollased lilled. Sellest oli ajakirjanikele teatatud. Eva maja ümber oli kümneid ja kümneid inimesi. Tüdruk ei teinud sellest väljagi. Jõudis kätte õhtu. Eva oli juba parajasti voodis ja luges raamatut. Järsku kuulis ta, kuidas keegi kolistab. Ta jooksis ruttu vaatama, aga kedagi ei olnud seal. Hetke pärast aga nägi ta, et väikesed kollased olendid liiguvad aias ringi. Eva läks nende juurde ja küsis, et kes te olete ja miks te siin olete. Olendid vastasid, et otsivad väikeseid kollaseid munakesi, mis Eva aias lilledes kasvasid. Nad jutustasid, et nende planeeti valitses oht ja nii pidid nad oma lapsed Maale kasvama panema. Sellest hetkest, kui pallikesed hõljuma hakkasid, on nende lapsed võimelised ette võtma reisi koduplaneedile. Nüüd ongi neil kõigil aeg asuda koduteele. Tüdrukul ei olnud selle vastu midagi, kuid kahju oli ikka. Olendid läksid oma planeedile tagasi ja elasid seal õnnelikult.
Kuid teie olge tähelepanelikud kõige vastu, mis teie aias kasvab – võib olla aitate samuti mõne planeedi tillukestel olenditel elu alustada.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0573)