Annan teada, et Ulmeühingu aastakoosolek toimub veebruari teisel reedel, 10. veebruaril, Tartus, aadress Raekoja plats 14 (Metsavana töö juures). Algus kell 17.30 (päevakava ja muud materjalid lisades). Sisse saamiseks helistage alt Metsavanale (53337582).

Ootame maksimaalset osavõttu. Kes ise tulla ei saa, võib kedagi kohale tulijatest volitada. Selleks tuleks manuses olevasse volikirja kirjutada inimese nimi, keda te volitate (aga teavitage ikka neid ka, kellele te volituse tahate anda) ja enda nimi alla ning saata e-allkirjaga volitus aadressile juhatus@ulme.ee (igasugused tavameilid arvesse ei lähe - ainult digiallkirjaga failid või reaalse allkirjaga paberid, mis on kellelegi kaasa antud, kes kohale tuleb). Tegime sel aastal ka volikirja blanketi, mida saab e-allkirjastada, et ei peaks ise välja mõtlema, milline see volikiri peab olema. Kui keegi tahab päris allkirjaga teha, printige välja ja lisaks volitatava nimele ja oma nimele kirjutage ka allkiri ning kustutage sel juhul ära tekst: allkirjastatud digitaalselt. Kuna hääletusele tuleb mitu põhimõttelist teemat, siis ei lase me sel korral anda suvalist volitust, vaid volikirjas on toodud ka hääletamisele minevate teemad juures võimalus oma hääletusvariant ära märkida.

Eelkommentaariks päevakorra kolmandale teemale - Ulmeühingu ja Reaktori suhestumisest: millegipärast tekitas mõnevõrra valulikku reaktsiooni, kui Ulmeühingu kodukat uuendades tekitasime sinna Reaktori lingi juurde teksti, et tegemist on Ulmeühingu häälekandjaga. Kuigi see on vaikimisi nii olnud, ei oldud rahul ja tekkis küsimus, et miks nii väidetakse ja et Ühing pole seda otsustanud. Ehk siis nüüd tulebki päevakorda ja vaidleme/hääletame selle teema läbi, et oleks Ühingu otsus, kuidas sellega on.

eenet logo


Uuendame ka Stalkeri statuuti. osa muudatusi on eelmise sügise diskussiooni tulemus, aga hääletusmudelit seekord veel muutma ei hakka. Põhjendan ja selgitan juba koosolekul lähemalt. Statuudi muudatustel on kommentaarid juures, miks ja millest lähtudes muuta tahetakse.

Pärast lõppu siirdume kõik kell 19 Õlleministeeriumisse edasi, kuna on
tavapärane kuu teine reede.  Ka võtan kaasa liikmeks astumise avaldusi. Kui keegi tahab ise liituda või teab kedagi, kes seda tahaks, kasutage juhust.

Teine teema: uus aasta on alanud ja ma hakkan jälle rääkima liikmemaksudest - 13 eurot (vajadusel võtame küll ka aastakoosolekul raha vastu, aga eelistatum oleks ikkagi ülekanne kontole: EE422200221014406123).
Ja kuna ma kavatsen seda liikmemaksu teemat jälle iga kuu meelde hakata tuletama ning seda liikmete listi kaudu, siis palun mitte saata vastuskirju teemal, et mul on makstud - ma näen pangakontolt ju ise ka, kellel on makstud, aga kirju üldmeeldetuletusega saadan seni liikmete listi, kuni maksmata liikmeid on piisavalt vähe, et neile ühekaupa kirjutama hakata.

Tervitades
Veiko
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0603)