reaktor logo

Reaktor on ulmeajakiri, mis on juba aastast 2011 oma tuumakolletega kiiritanud Eesti ulmemaastikku pidevate lahedate ulmeuudistega, objektiivsete raamatuarvustustega ning kasulike ja huvitavate artiklitega nii maailmas toimuvatest ulmeteemalistest sündmustest, arvuti- ja lauamängudest, kinolinastustest ja huvitavatest inimestest. Lisaks üleüldisele radiatsioonitekitamisele püüame populariseerida ja edendada ka kohalikku ulmekirjandust.

Reaktori logo (või täpsemalt sõna "Reaktor" lihtsalt popis ja noortepärases fondis) on kaunistanud meie ajakirja juba 50 numbrit – üle nelja aasta. Kõik mis aga tuumalõõsas lipendab, kulub paratamatult läbi ning seega otsib Reaktor endale uut ja väga stabiilsetest isotoopidest meisterdatud logo. Konkursil võib osaleda ükskõik milline töö, mis vastab võistluse tingimustele.

Võistlusele laekunud töid hindab kõikidest olnud ja tulevatest Reaktori peatoimetajatest koosnev žürii. Kes soovib kunagi olla Reaktori peatoimetaja võib meie kollegiumiga hääleõiguse saamiseks liituda. Žüriiliikmete töid võistlusel arvesse ei võeta.

1) Logo võib olla nii värviline kui must-valge ning peab olema tehtud vektorgraafikas.
2) Logo peab olema kasutatav nii ühe- kui ka mitmevärviliselt, positiivi ning negatiivina.
3) Logo peab olema lihtne, kergesti äratuntav, hästi meeldejääv.
4) Logo võiks kajastada erinevaid ulme tahke, nt teaduslik fantastika, fantaasia, õudus.
5) Logo peab ka pisikesena hea ja arusaadav välja nägema.
6) Tegu peab olema algupärase teosega. Töö võistlusele saatmisega kinnitab autor, et ei ole teinud mingit sahker-mahkerit või hoopiski üks-ühele pilti mõne teise pealt maha teinud. Plagiaadid eemaldatakse võistluselt.
7) Võistlus lõppeb 15. jaanuaril – saaksime uut aastat alustada uue logoga. Žürii võib ühise otsusena liialt väheste võistlustööde laekumisel ka võistluse lõpp-kuupäeva edasi lükata.
8) Võistlusest osalemiseks tuleb pilt enne võistluse lõppu saata e-mailile toimetus@ulmeajakiri.ee

Auhinnana paneb Reaktor välja kolm valikut: esimese koha saanu võib valida kolmest ühe, teine koht valib ühe kahest mittevalitud auhinnast ning kolmas saab soovi korral allesjäänu. Piisava üllameelsuse korral (või soovides meile tööd juurde teha) võib auhinnast loobuda, sellisel juhul saab auhinna endale neljanda koha saanu.

20151126 184046
Kuna osad raamatud keeldusid pildi peale tulemast, siis tabasime hetkel vaid 9 teost.

1. valik: 14 ulmeraamatut. Kui mõni raamat on täiesti vastumeelne, võib sellest ka loobuda. Pakki kuulub:
Teispool süvalaant – Paul Stewart ja Chris Riddell (nii eesti kui inglise keeles)
Salamõrtsuka õpilane – Robin Hobb
Meluha surematud – Amish
Väljapraakimine – Oleg Divov
Tähesõdalased – Robert A. Heinlein
Saladuslik Tsaar 2: Duumioru lood – Maniakkide Tänav, Reidar Andreson, J. J. Metsavana, Mairi Laurik, Leila Tael-Mikešin
Saladuslik Tsaar 3: Kettmõõgaga mõõdetud maa – Maniakkide Tänav, J. J. Metsavana
Shikasta – Doris Lessing
Maailmad ja metsad – Ursula K. Le Guin
Peegelduste labürint – Sergei Lukjanenko
Apteeker Melchior: Oleviste mõistatus – Indrek Hargla
Novice – Trudy Canavan (ing. k)
The Night Watch – Sergei Lukjanenko (ing. k)

Space alert
2. valik: lauamäng "Space Alert" (2008)

Shadowrun
3. valik: rollimäng Shadowrun: Beginner box set (2014)

Mõlemad mängud on avamata ning kiles. Raamatuid aga on juba vähemalt korra kasutatud.

Reaktori toimetus jääb suure huviga võistlustöid ootama.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0685)