tea2Ta alustas lapsena ja loobus, ta proovis noore naisena, kuid loobus jälle. Päevad läksid, kuud ja aastad möödusid ning ta läks uuesti teele. Kas nüüd?

Reaktoris siiani avaldanud kolm juttu, neist kaks ilmusid kogumikus "Tuumahiid 1", Tea Lall saavutas viimasel kirjastuse Tänapäev romaanivõistlusel kolmanda koha. Kirjelduse järgi pole tegu küll ulmega, kuid ega iga päev Reaktori autoreid romaanivõistlusel pärjata. Nii on paras aeg teha väike ülevaade, mida on Tea Lall varem meil siin Reaktoris või ka mujal avaldanud.

Esimene tema jutt ilmus kohe päris esimeses Reaktori numbris, oktoobris 2011, ja selleks oli " Kui süda ei sure". Etnoõudus, milles on jõhker mõrv ja ka lagunevaid laipu, kuid nagu ühes korralikus kõhedas jutus pole veri ja laibalehk mitte see, mis on kõige kõhedam. Tema teine jutt, "21. detsember", mis ilmus novembris 2012 on aga serveri statistika järgi Reaktori kõige loetum jutt. Jutus räägitakse sellest, mis pidi kohe-kohe toimuma hakkama - veidi vähem kui kuu peale jutu ilmumist pidi Maad tabama järjekordne maailmalõpp. Kui arvestada sellega, et leidus küllalt inimesi, kes uskusid ei kuskilt välja ilmuvat komeeti, mis meie koduplaneedi hävitab, võiks seda juttu ju isegi realistlikuks jutuks pidada. Kuigi jah, nii mõnigi ulmik süüdistas seda juttu ebausutavuses. Võta nüüd kinni, mis on usutav, mis mitte. Eks oma silm on kuningas. Mõlemad jutud ilmusid ka kogumikus "Tuumahiid 1", kuid need ei olnud Tea Lalli esimene kord oma kirjatööga paberile jõuda. Vähemalt üks kord on tal see veel õnnestunud. Nimelt mainitakse teda kogumiku "Betti Alveri jälgedes 1997-2010" autorite hulgas.
tea1

Tea Lall koos Veiko Belialsi, Maniakkide Tänava ning kirjastaja Eva Lutsuga.

Lisaks neile kahele jutule on Tea Lallil Reaktoris ilmunud veel kolmaski jutt, mais 2014 "Vahetus", üks 2014 jutuvõistlusel osalenud juttudest.

Tea Lall ise ütleb artiklis, et ta ei kirjuta tavaliselt ulmet. Ainult vahel eksib mõni jutt ulmeradadele ära.
Loodan, et seda juhtub tihemini ning kõik ulmekirjutamise potensiaaliga inimesed ei kaldu tavakirjanduse laiadele radadele ning et täitub ka Tea Lalli ammune soov - saada kirjanikuks.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.2462)