ArturKes märtsis veel kahtles, et kas talv on selleks korraks ikka läbi, peaks nüüdseks küll veendunud olema, et kevad on käes ning koos rohu, lehtede ja linnulauluga liugleb teie ette värsket kiirgust täis Reaktori maikuu number.
Numbri sisu on Reaktorile kohaselt mõnusalt tummine, lastes valgust paista nii kirjandusele kui ulmelistele mängudele, kuid lisaks numbri ülevaatele heidaks siin põgusa pilgu ka tagasi minevikku ja ka edasi tulevikku. Aga kõige enne olevikust - praegusest numbrist.
Mai numbrist leiab lausa kolm pilguheitu aprilli: Ove Hillepi abiga vaade Haapsalu kevadise tähtsündmuse HÕFFi telgitagustesse, sama mehe ülevaate seal samas linnas seal samal ajal toimunud Indrek Hargla Süvahavva teise raamatu esitlusele ja Triinu Merese kelmika ülevaate Card'i "Surnute eest kõneleja" esitlusest, mis toimus aprilli viimase päeva õhtul. J. J. Metsavana luges Tiit Tarlapi uut raamatut "äraneetute pärija" ja leidis sealt asju, mida ta poleks lootnud sealt eest leida. Kirjanduse poolelt pakub mai Reaktor veel kaht juttu, üht Mann Loperilt ja üht Miikael Jekimovilt.

Kuid see ei ole veel kogu number. Mängudest on ka juttu ja animest on (uus autor Riho Välk) ja omal kohal on uudised ja kroonika. Kõige tähelepanuväärsem asi on aga: Reaktor kuulutab välja ulmeliste lauamängude valmistamise võistluse! Mänguhuvilistele suveks mängude kallal nokitsemist ja sügiseks tublimatele auhindu ka.

Kuid ka minevikust ja tulevikust, nagu lubatud. Mais täienes Reaktori leht Reaktori ajalooga, kust on leida toimetuse liikmete tulemised ja minemised. Reaktori lehele lisandus ka võimalus otsida ajakirjast autori või pealkirja järgi, et oleks kergem kiirgavat lugemisvara üles leida, millises numbris see end ka ei peida.
Järgmises numbris või siis ülejärgmises, on oodata aga Reaktori uue reporteri, Helena, artiklit Ahvenamaal toimuva Archilepaconi kohta. Reaktor kuulutas mais oma Facebooki lehel, et vajame abi üritusest artikli kirjutamisel, et Reaktor pakub vabatahtlikule abilisele nii ürituse pressipassi kui kuulsust Reaktoris artikli ilmumise näol ning abistav käsi leiduski. Aitäh!
Siinkohal kutsub Reaktori toimetus üles kõiki, kes soovivad meie ajakirja tööle kaasa aidata, endast märku andda, kas toimetuse kaastööde aadressil või võttes ulmehuviliste kokkutulekul toimetuse liikmel küünarnukist kinni. Tõsiselt hea ajakirja ilmumine vajab mitmesuguseid oskusi, alates suurepärastest ideedest kuni komade taltsutajateni, vahele artiklite ja ülevaadete kirjutajaid, välkreportereid, uudisnuputreialeid, pildistajaid ja ka neid, kes jagaksid infot ulme-alaste ürituste kohta. Ja muidugi jutte, jutte! ja muud ulmelist loomingut.

Kaanepildi autoriks on Meelis Krošetskin.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0567)