metsavanaKuna käesoleva kuu üheks kuumemaks ja intriigetekitavaks teemaks on jutuvõistluse tulemuste väljakuulutamine piilus reaktor žüriil toimetamiste kardina taha ning koostas intervjuu kolme hindajaga. Lisaks paljastab Veiko Belials mõningaid uusi tahke seoses Strugatskite Hääbuva linnaga ja jutuvõistluse võitja Mann Loper räägib ulmetähe rubriigis enda lemmikraamatutest ja lugemishuvidest. Juttudest avaldame see kuu Arvi Nikkarevi lahkel loal ühe teksti peatselt ilmuvast Skarabeuse “Soome ulme 2” kogumikust, kolm originaalteksti ja Ove arvustab ning intervjueerib Rovin Voxi autorit Egert Rohtlat. Toimetusel on ka rõõm märkida, et Reaktoris debüüdi teinud mangakunstnik Sander on avanud Saaremaal kunstinäituse. Aga sellega põnev materjal ei piirdu, astuge aga ligi ja saage kirgastatud.

Muide, keskkonnaminister Keit Pentus-Rosimannus lubas Päevalehes juba 2025 aastaks suviti Pae karjääris toimuvaid rahvusvahelisi ulmekirjutamise festivale. Ehk kodumaise ulme parimad ajad on veel ees ja ulmeteadlikus kasvab üha ka poliitikute seas.

Kaanepildi autoriks on sel kuul allakirjutanu ise.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0537)