metsavanaSuur kevad on väljas ja lume alt sulab välja kõiksugu asju. Ulmemaailm on hakanud niisamuti üha rohkem kergest talveunest toibuma. Juba järgmine kuu on näiteks Haapsalu õudus- ja fantaasiafilmide festival, Jaapani animatsiooni filmifestival, toimub Ulmeühingu aastakoosolek ning kukub kirjastuse Fantaasia ja Ulmeühingu koostöös korraldatud jutuvõistlusele tekstide esitamise tähtaeg.

Mõned muudatused on leidnud aset ka toimetuses. Juba teist kuud teeb tublilt õigekirja korrektuuri Margit Lillemets, juttudega möllab Artur Räpp ning ka Tõnis Hallaste on saanud kevadpäikesest uut jõudu ning asunud aktiivsemalt toimetuse asjadesse kaasa lööma. Ehk siis lugege Reaktorit, saatke tublisti kaastöid, tulge võimaluse korral Tartu ulmekirjutajate töötubadesse ja ärge unustage sahtlisse unustatud vanu ulmejutte välja kraamida ning jutuvõistlusele läkitada. Ahjaa, hea uudis e-lugeri omanikele. Parandatud sai Reaktori veebikõhus asetseb mobi/epubi generaator, mis lisab nüüd sisukorras pealkirjale ka autori(te) nimed.

Kaanepildi foto autor Ragnar Vutt. Töötles Leila Tael-Mikešin.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.1371)