OveJõulud möödas ning loodetavasti kõigil kingid käes. Meiepoolseks hilinenud kingituseks aga on uus ning tublisti radioaktiivne ulmeports, kust huvilised leiavad nii kodu- kui ka väljamaist loomingut.

Raamatutest on luubi alla võetud Maniakkide Tänava uus raamat "Õnne ja õnnetuse valitseja" ja Abercrombie Esimese seaduse triloogia II raamat "Enne nende poomist". Agur tutvustab ning hindab ka viimase järgi tehtud koomiksit, mida kõik võivad tasuta netist ise vaadata ning kirjutaja arvamusega kas nõustuda või see maha laita.

Uutest filmidest rääkides ootavad lugejaid arvustus nii uuest Kääbiku-filmist kui ka Euroopa-Korea koostööna valminud silmakommist "Snowpiercer".

Juttudest pakume lugejatele jätkuvalt verivärsket Eesti ulmet nii Diana Ostrati, Lee Leithammeli kui ka Maniakkide Tänava sulest. Viimase puhul oleme välja kaubelnud katkendi tema verivärskest raamatust "Õnne ja õnnetuse valitseja". Üle pika aja oleme maha saanud ka ühe tõlketööga ning autori loaga oleme teieni toonud David Langfordi küberpungiliku lühijutu "Uus lootus surnutele".

Kiiritavat lugemist ning ulmerikast uut aastat.

Kaanepildi autoriks Diana Ostrat.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0545)