metsavana2Aasta olulisem ulmesündmus ehk Estcon on peetud ja aeg tagasivaateid teha. Seega avaldame käesolev number Reaktori tubli tõlkija Tuule Iili vägagi põhjaliku ülevaate tema esimesest Estconi külastusest. Lisaks arutleb Belials mida teha Stalkeriga ja pakub välja ka mõningaid reformimise mõtteid. Kõik ulmikud on seejuures enam kui teretulnud Veiko Belialsiga kaasa mõtlema ja kommentaariumis, Facebookis või listis sõna võtma. Loodetavasti käivitub mingi arutelu, mis lõpeb ka mingi konkreetsema tulemusega kui nutt ja hala. Ehk siis UÜ juhatus tahaks, et enne kevadist aastakoosolekut saaks veidi selgemaks, kas tuleb hakata midagi ümber muutma ja hääletama ja kui, siis millist varianti pigem pooldataks.



meeskond

Reaktori meeskond Estconil, pildistas Veiko Kastanje

Muudest asjadest. Kristjan-Jaak Rätsep lahkab üht huvitavat apsakat teosest „Trifiidide öö”, Ove arvustab Nikkarevi uut kogumikku ja Leila Pratchettit. Neil kel aga jäi kuulamata-vaatamata Belialsi videodisko saavad seda tagantjärgi lugeda ja loo alusel youtubest ka videosid otsida. Ka meie ajakirja üks asutajaid ehk Agur võtab üle mõningase aja ohtralt sõna panustades kogunisti kolm erinevat teksti: repliigi, teatriarvustuse ja ülevaate ministalkerist ehk „Anomaaliast”. Mis aga puutub lugudesse siis on meil heameel avaldada järjekordne Sven Kivisildniku terav ulmelugu ja Tolkieni fanfictioni tõlge.

Head lugemist!

Kaanepildi autor Ene Kallas.
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0562)