ArturOlgu volber või olgu mai, Reaktorist kiirgab ulmelist lugemisrõõmu iga ilmaga, see on kindel kui plutooniumi aatommass.

Käesolevas numbris kiirgab Agur Tänav teieni rohkem selgust, kui hea ulmekirjanik oli Mart Laar oma esimest ulmeraamatut kirjutades. Oskar Nassar valgustab läbi Mann Loperi noorsooromaani ja leiab selle olevat … Mis ta leidis selle olevat, on kõik tema arvustuses kirjas. Heinrich Weinbergiga on pikk intervjuu. Silver Sära tutvustab Tiit Sepa uut ulmesugemetega romaani ja Mirjam Proos jagab oma muljeid James Dashneri Labürindijooksja kohta. Kuid ega mängusõbradki pole unustatud, käesolevast numbrist leiab mängu Must Isand ja lisaks ka mängu Stak Bots arvustuse. Juttude osas saab oma kiirgusloenduri libistada üle Indrek Hargla uue romaani "Süvahavva: Teine suvi" proovitüki ning tervete Aira Rakavi ja J. J. Metsavana juttude.
Lisaks ulmele ja mängudele saab pilgu heita Ulmeühingu tegemistele, 4. aprillil toimus Ulmeühingu üldkoosolek ja sünnipäevapidu.
Kõigile kiiritavat lugemisrõõmu.

Kaanepildi autor Anna Liina Mets
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0586)