Juba teist korda on Reaktoril au anda lugejatele pildi kujul mõistatus, mille äraarvajatele võib auhinna kujul ka õnn sülle langeda.
Pildimäng2

Sel korral on pildid elemendid kolmest filmist. Tahame teada, millistest filmidest need pärit on - elemendi-objekti nime ei ole tarvis. Õiged vastused saata taas kord teele toimetuse pildimängumeilile (pilt@ulmeajakiri.ee). Ühe filmi/sarja äraarvamise eest saab 1 punkti - kokku võimalik saada 3 punkti. Vastata saab kuni 20. novembrini. Iga vähemalt ühe õige vastuse saatnute vahel läheb loosi 1973. aasta prantslaste sürreaalne meistriteos "Metsik planeet".

auhind

Septembrikuu pildimängust võttis osa 5 inimest, kellest ükski ei arvanud ära kõiki nelja elementi. Kasutades random.org nimekirjasegajat sai oma kollektsiooni uue filmi Margus M. (Timestamp: 2012-10-25 19:23:09 UTC)

Aga õiged vastused? Neli filmi, mille elemente võis pildilt leida, olid:
1. Solaris (1972) / Kris Kelvin
2. 2001: A Space Odyssey (1968) / Hal 9000
3. The City of Lost Children (1995) / Krank
4. Star Wars / R2D2

Soovides õnne ning oodates uusi arvamisi
Reaktori toimetus
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0599)