Ulmikute koosviibimine Kolmes ahvis

Selle kuu teisel reedel Tartu ulmikute koosolek toimus Kolme Ahvi Pubis. Tegemist on kohaga mille kauples kasutamiseks välja vana baarikärbes Nuxx isiklikult. Mehe maitset saab seejuures ainult kiita. Tegemist on varjatud kohaga (hästi peidetud tagaruum), kus asub pikk laud, mugavad diivanid ning võimalus kasutada ka projektorit ning muusikakeskust. Lisaks oli baariomanik teinud ulmikutele mõnusa 20%-se soodustuse õlu pealt ning oli varmalt nõus neile, kel kurk haige, ka õlle külmkapist radikakõrvale sooja tõstma.

DSC00017

DSC00015

DSC00009


Tallinna ulmehuviliste kogunemine

Seekordne kogunemine oli üllatuslik just haruldaste külaliste osas, kellest haruldaseim oli Karen Orlau. Sai arutatud idee ja teostuse tähtsusest kirjutamisel ning lõpuks jäime seisu(iste)kohale, et idee on hea küll, aga teostamine on ikka see kõige raskem osa. Vesteldi muidu igasugustel teemadel ja lõpetasime ürituse Telliskivi kontserdipaigas Psühhoterrorit kuulates.

DSC00021

DSC00024

DSC00020


Teadaanne järgmise kuu kokkutulekust

MTÜ Eesti Ulmeühing ootab kõiki liikmeid ning muidu ulmesõpru üldkoosolekule. Koosolek toimub reedel, 13. aprillil, Tartus, Kolme Ahvi Pubis (Rüütli 12). Baarimehe käest võib julgelt teejuhatust küsida.

Tegemist on kuu teise reedega, mis on Tartu ulmehuviliste tavapärane kokkusaamisaeg – seekord peame selle raames ka üldkoosoleku. Kogunemine algab tavaliselt kell 19, aga et anda Tallinnast tulijatele aega koosolekule jõuda, siis koosolekuga alustame kell 20. Koosoleku järel jätkub tavapärane koosistumine. Koosolekuruumis on olemas videoprojektor, kaalume filmi “Iron Sky” vaatamist.

Algernon

Oluline teade on veel see, et Reaktori peamine konkurent kodumaisel ulme võrguajakirjanduse turul ehk Algernon on taas töökorras ja leitav nüüdsest algernon.edu.ee domeenilt. Reaktori toimetus leidis nimelt peale zzz.ee serveris asunud Algernoni riknemist, et oleks kahju kui üks oluline Eesti ulmekirjanduse verstapost jäädavalt kadunuks jääkski ning tõttas kiirelt appi, pakkudes võimalust kolida hiir umbes samasse kohta, kus asub ka tuumakatel ise. Ehk siis teatud mõttes on Algernoni ja Reaktori leivad nüüd ühes kapis. Või siis täpsemalt korterid samas üürimajas.

376613 2649862291705 1410151617 32930703 1424083104 n


Metsavana on võtnud Algernoni oma kaitsva hõlma alla.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0645)