Kaas

Sa oled sattunud lõputusse ja pidevalt muutuvasse luupainajasse, kus sind jälitab mõistmatu olend - nimega Vari. Sa püüad selle eest küll põgeneda ning üritad õudusi läbi elades hulluks minemist vältida, kuid on vaid aja küsimus, millal sa alla vannud.

Lauamäng "Lõputu luupainaja" on Morten Monrad Pederseni uusim lauamäng, mida saab korralikult nautida - nagu iga õudusžanri esindajat - vaid üksi. Läbi mitme vooru peab mängija pagema õudukate eest - üks õõvastavam kui teine -, püüdma säilitada selget mõistust ning vahetevahel omaette pomisedes julgust koguma. Tulemuseks on kiirelt mängitav ja lihtne soolomäng, mis optimaalsete olude juures (vana maja, väljas vaid pimedus, küünlavalgus, aknale kriipivad oksad) võib seljakarvad turri ajada.

Mängumaterjale on sel korral väga vähe. Üks kahepoolne leht mängujuhendit ning teine luupainajatega kahe mänguvariandi jaoks. Lisaks veel mängulaud, 1 täring ning 11 suvalist jubinat, millega mängulaual liikumisi ning vaimseid võimeid märkida (aktiivne mänguvariant nõuab lisaks veel kuut jubinat).

endlessNightmareGameBoard EE-page1

Eestikeelne mängujuhend
Eestikeelne mängulaud
Täringulaud

Kellel aga puudub võimalus ise printimiseks, võib alati pöörduda meie toimetuse poole ning toetada meilt mängu soetamisega meie suurepärast ajakirja. Kvaliteet tagatud!

NB! Järgnevad pildid ei ole lõpliku kujundusega mängulauast. Mängu- ning täringulaud on kleebitud pisut paksema paberi peale.

Clipboard01
IMGP0690
IMGP0691
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0653)