Kirjastus Fantaasia


onne-onnetuse

Õnne ja õnnetuse valitseja
Maniakkide Tänav

Maailmas, kus surm ja häving on igapäevane, ihkavad inimesed midagi, mis annaks neile kindlustunde – et alati, kui saabub õnnetus, oleks teada – tulemata ei jää ka samapalju õnne. See saab võimalikuks, kui luuakse keegi suur ja vägev, kes kriipsu pealt mõõdab igaühele õnne ja õnnetuse kogust.

Kuid säärase valitseja all on kiired tekkima filosoofiad: ega õnn sind ei otsi, kui sa ise õnnetust ei otsi, ning – õnnelikem on see, kes endale hädasid kaela toob. Siiski on neid, kes ei soovi saada säärasel viisil oma õnne sepaks.

Need, kes tahavad hoida saatust õnnemänguna, peavad selle eest võitlema asuma.

*

Esimesena läksid liikvele ebasurnud. Suure ja haisva karjana liikusid nad Rammulohu suunas. Nende haudkondi juhatasid surnud nekromandid – kõigused, koolnud, oma kärvuriteks kutsutud ratsudel. Tee nende jalge all oli kaetud vaklade ja mädanenud ihutükkidega, kui mitu nädalat maas haisenud kalmulised määndunud liha pudenedes end püsti ajasid ja minema loivasid.

Elavate laager ohkas kergendusest. Loodeti taudi taandumist ja ilguti vastaste üle, kes selle jama nüüd endale kaela saavad. Vaid üksikud vangutasid pead ega pidanud säärast sõjapidamisviisi auväärseks.

*

Priske Kujupoeg vaatas lossi tornist, kuidas kooljate haudkond loivas Hädala peale. «Maagimägede lurjused on jälle pihta hakanud. Vist ei saanud eelmisest korrast küll. Oleks pidanud nad juurteni välja põletama!»

Rüütli vend, lossiisand Elav Kujupoeg, kes oli eelmise sõja ajal olnud veel liiga noor, et lahinguväljal koolnute nottimisest osa võtta, ainult noogutas.

Kirjastus Pegasus



stroudbartimaeussaalomon

Saalomoni sõrmus
Jonathan Stroud
Tõlkija: Bibi Raid

Iisrael, 960 Issanda aasta. Oma nördimuseks on džinn Bartimaeus orjastatud ning rassib ja rabab iga päev võimsa kuningas Saalomoni heaks, kes oma võlusõrmusega tervet impeeriumit hirmuvalitsuse all hoiab. Ja nii masendav kui Bartimaeuse eluke ka on, võtavad sündmused pöörde, mis vaese džinni veel suuremasse plindrisse paneb. Ta päästab kena noore tütarlapse elu. Asmira ei ole aga sugugi lihtne maatüdruk – Seeba kuninganna on saatnud ta Jeruusalemma ülisalajasele missioonile. Bartimaeus paisatakse seiklustesse, kus ta peab kasutama kogu oma nutti ja kavalust, et aina uute vaenlaste käest eluga pääseda.

Jonathan Stroudi populaarse „Bartimaeuse triloogia eellugu „Saalomoni sõrmus“ on tõeliselt pöörane seiklusjutt – võlukunst, intriigid ja suurepärased tegelaskujud pakuvad põnevust juba esimesest leheküljest.
Tõeline maiuspala – peagi leiate, et seda raamatut on võimatu käest panna.

lahkuloojakaas

Lahkulööja
Veronica Roth
Tõlkija: Pille Kruus

ÜKSAINUS VALIK VÕIB SIND MUUTA

Beatrice Priori Chicagos koosneb ühiskond viiest killast, millest igaüks kummardab ühte voorust: Siirad ausust, Isetud ennastsalgavust, Kartmatud vaprust, Sõbralikud rahumeelsust ja Erudiidid intelligentsust. Igal aastal peavad valimispäeval kõik kuueteist-aastased otsustama ühe killa kasuks, et pühendada sellele oma ülejäänud elu. Beatrice’i jaoks tähendab see oma perekonna juurde jäämist või siis otsust olla see, kes ta päriselt on – mõlemat ta ei saa. Tema valik üllatab kõiki, ka teda ennast.
Otsuse langetamisele järgnevate ränkraskete katsete ajal võtab Beatrice endale nimeks Tris ja annab koos teiste kandidaatidega endast kõik, et olla oma valiku vääriline. Kandidaatide vastupidavus pannakse proovile karmides füüsilistes katsetes ja pingelistes psühholoogilistes simulatsioonides, millel on mõne jaoks laastavad tagajärjed. Kuna katsed muudavad kõiki, peab Tris otsustama, kes on tema tõelised sõbrad ja kuidas mahub uude ellu armulugu kord ligitõmbava ja siis jälle teda marru ajava noormehega. Aga Trisil on ka saladus, mida ta varjab kõigi eest, sest teda on hoiatatud, et vastasel juhul võib teda oodata surm. Avastades, et näiliselt ideaalset ühiskonda ähvardavad lõhkuda rahutused ja teravnevad lahkarvamused, saab ta ühtlasi teada, et tema saladus võib aidata tal oma lähedased päästa… või siis hävitab hoopis tema enda.
Debüütautor Veronica Roth tungib oma Lahkulööja-sarja esimese osaga jõuliselt noortekate maailma. Sari koosneb düstoopilistest põnevikest, mis peidavad endas innustavaid otsuseid, südantlõhestavaid reetmisi, rabavaid tagajärgi ja ootamatut armulugu.

Veronica Roth lõpetas Northwesterni ülikooli loovkirjutamise erialal. Ülikooli ajal eelistas ta tihti kodutööde asemel töötada loo kallal, millest hiljem arenes “Lahkulööja”. See otsus tõi tõepoolest tema ellu suuri muutusi. Nüüdseks elab elukutseline kirjanik proua Roth Chicago lähedal. “Lahkulööja” on tema esimene romaan.

Kirjastus Varrak



kuningate viimane argument

Kuningate viimane argument. Esimese seaduse triloogia 3. raamat
Joe Abercrombie
Tõlkija: Allan Eichenbaum

Lõpp on lähedal. Logen Ninefingersil võib jätkuda jõudu veel vaid ühe võitluse jaoks – kuid see saab olema vägev. Põhjalaste kuningas on endiselt võimul ning teda võib peatada vaid üks mees. Tema vanim sõber ja vanim vaenlane – on aeg, et Verine Üheksa naaseks.

Inkvisiitor Gloktal on liiga palju ülemaid ja liiga vähe aega – tema võitleb teises sõjas. See on salajane võitlus, kus keegi ei saa end turvalisena tunda ja kus kedagi ei või usaldada.

Jezal dan Luthar on otsustanud, et au ja hiilguse otsimine on liiga valus ja tüütu ning on otsustanud senisele elule selja pöörata. Tema unistuseks on lihtne elu koos armastatud naisega.

Uniooni kuningas lamab surivoodil, talunikud mässavad ja ülikud püüavad troonile pääseda. Maailma saaks päästa vaid Esimene Maag, kuid sellega kaasnevad riskid. Ning ükski oht pole suurem kui Esimese Seaduse rikkumine...



Päise päeva sõda
Peter V. Brett
Tõlkija: Lauri Saaber

„Maalingutega Mees“ ja „Kõrbeoda“ tõstsid Peter V. Bretti nüüdisaegse fantaasiakirjanduse tippu, selliste hiiglaste kõrvale nagu George R. R. Martin, Robert Jordan ja Terry Brooks. „Päise päeva sõda“, Bretti rahvusvaheliselt menuka Deemonite tsükli oodatud kolmas raamat, jätkab eepilist lugu inimkonna otsustavast heitlusest deemonite armeega, mis igal ööl kerkib inimesi varitsema.

Kuuloomise ööl kerkivad deemonite väed surmama kaht meest, kellest mõlemast võib saada muistendites tõotatud Päästja, mees, kes ettekuulutuste järgi ühendab inimkonna laialipillatud riismed viimaseks pingutuseks deemonlike maa-aluste lõpliku hävitamise nimel.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0698)