Indrek Hargla sai Kultuurkapitali aastaauhinna.

Kultuurkapital andis laupäeva õhtul Pärnus Endla teatris alanud tseremoonial üle aastaauhinnad. Muuhulgas pälvis auhinna ka Indrek Hargla. Tõsi küll, mitteulmelise romaanisarja eest.

Kirjanduse 7000-eurose aastaauhinna sai Indrek Hargla «Apteeker Melchiori» romaanisarja ning jätkuva loomingulise kõrgvormi ja žanrilise mitmekesisuse eest.


Ulmekirjanduse Baasi kuu arvustajad

Ja siit nad tulevad. Eelmise aasta lõpu Baasi kuu parimad arvustajad. Novembrikuus Raul Sulbi oma arvustusega romaanile „Üksildane oktoobriöö“ ja detsembris Triinu Meres oma arvustusega romaanile .
„Tithe: A Modern Farie Tale“

Tartus taas rollimängurite klubi!

Nurg on Greifi vana trükikoja koobastiku tagumistes katakombides asuv rollimängudele suunatud huviklubi. Aadressiks Kastani 38, Tartu.

Nurg pakub varjupaika kõigile larbi ja jutumängudega tegelevatele inimestele ja nende sõpradele. Samuti kõigile uutele rollimängundusest huvituvatele inimestele. Oleme paik, kuhu saab tulla pidama jutumängusessioone, filmi-lauamänguõhtuid ja võrgupidusid. Samuti saab Nurus veeta oma vaba aega, meisterdada larbinodi-kostüüme ja kohtuda teiste rollimängijatega. Eriti loodame näha Nurus toimuvaid huviringe ja töötubasid.

nuru avamine



Tartu ulmehuviliste uus kooskäimiskoht

Eelmine aasta lõppes Tartu ulmehuvilistele kurvalt. Teenekas kooskäimiskoht pani uksed kinni. Kuid Ulmeühing ei maga ja rahva rõõmuks leiti uus koht Pepleri tänaval „Kotka keldris“. Uus koht oli üllatuslikult peaaegu igas mõttes eelmisest parem. Suurem, ruumikam, kohti jagus kõigile, ilus ja valge, naeratavad teenindajad. Ainus mis koha suurepärasust rikkus, oli naabersaalist kostev vali muusika, mis muutis omavahelise suhtlemise üsna vaevaliseks. Kuna ulmerahvast oli kohal üle paarikümne inimese ja kõik nad püüdsid muusikast üle rääkida, siis valitses lõpuks kohapeal kirjeldamatu lärm. Kui üle laua istuv naaber just sünni poolest ei omanud hõbekõri ja poroloonist häälepaelu, siis oli tema juttu võimatu kuulda. Meie laserreporteril oli keldrist lahkudes lõpuks lausa hääl ära. Kuna bänd pidi keldris mängima igal reedel, siis usinad ulmeühingu funktsionäärid hoiavad kõigist koha voorustest hoolimata uue koha leidmiseks silmi ja kõrvu lahti.

PICT0201

PICT0203

PICT0202

PICT0205

PICT0205

PICT0209

PICT0210

PICT0211

PICT0212

PICT0213

PICT0214



Tallinna ulmehuviliste kokkutulek

Meie Tallinna laserreporter Margus Makke: Kui ma kella kuue ajal kohale jõudsin oli juba kümmekond ulmikut kohal. Proovisin lasta kohalolijatel oma nimesid kirja panna aga mnjah selgub, et meie seal on sellised värvikad tegelased nagu: Bambi, Kümme Pilve ning Praost August. Eva Luts pakkus müüa Vernor Vinge "Sügavik taevas" samuti küsiti talt Siim Veskimehe viimast teost "Ennesõjaaene kullakarva", mida tal paraku kaasas polnud (keegi polnud soovi avaldanud ja mis parata Eva ei jaksa niisama ehku peale kaasas tassida). Lauri Lukas tõstatas üles küsimuse kolimise osas, kuna tal on Lost Continendist siiber ja kogunemised võiksid toimuda ikka vanalinnas. Faceboogis ürituse lehel välja pakutud "Põrgu" tundus, et ei sobi ikka õlle kalli hinna tõttu ja teisi ei teatud pakkuda. Minul isiklikult pole Lost Continendi vastu midagi aga samas ei ütle ka muust paremast kohast ära. Peaasi, et vastaks kriteeriumitele: normaalse hinnaga õlu, võimalus süüa saada, mahutab meie seltskonna ära, ei ole ülemäärast lärmi ning laudadel ei ole linasid.

Seitsme ajal saabusid Ats, Annika ja Sirje hiljem ka Jaanus, Andres ning Kalle. Üheksa ajal saabus Andreas ning päris hilja jõudis ankrumehena kohale Zurgutt. Vesteldi erinevatel teemadel, tehti nalja aasiti üksteist jne. Kusagil üheteist-kaheteist ajal tekkis mõte joonistada kängurusid ning nagu pildilt näha on arusaamad selle kellaajal antud eluka kohta igasuguseid. Üritus oli suhteliselt meeldiv, mingeid erilisi juhtumisi polnud. Üritus lõppes veidi peale kahte kui Lost Continent kinni pandi.

DSC00029

DSC00030

DSC00031

DSC00034

DSC00033

DSC00036

DSC00037

DSC00032

DSC00038

Nimekiri (1)

Kängurud


© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0841)