logoKuna Estconile on jätkuvalt tulnud palju uusi inimesi (ja loodame, et see tendents jätkub), siis avaldame ka see aasta Reaktoris kava kommenteeritud versiooni, et tekiks ettekujutus, mida oodata.

Eesti ulmehuviliste iga-aastane kokkutulek Estcon 2017 toimub Jõgevamaal Udu talus 21.-23. juulil.

udutalu

Udu talu linnuvaatelt aastast 2015.

Reede, 21. juuli
16:00 Saabumine, registreerumine, majutamine, asjade paigutamine.
17.00 Lipu heiskamine. Estconi ametlik algus. Jällenägemisrõõm ja vaba suhtlus.
18.00 Tiit Tarlap in memoriam
20.00 Külalise tund. Ulmekunstnik Kuldar Leement. Loodetavasti valmib meie silme all Reaktori augustinumbri kaanepilt.
22.00 Ulmedisko. Tants aurukatla ümber. Aurupunk. Veiko Belials
Sõna „disko“ tekitas paar aastat tagasi lõbusa segaduse, sest leidus inimesi, kes esmakordselt Estconil olles arvasid tõsimeeli, et tuleb tantsulka. Tegelikult on tegu nüüdseks juba traditsiooniliseks muutunud hilisõhtuse ettekandega, mis lõpetab avapäeva ja kus vaatluse all on muusika ja ulme seosed. Alguse sai traditsioon 2013 aastal, kui ma lõpetasin Strugatskite „Hääbuva linna“ tõlkimise ja tegin ettekande „Labrakas laulu ja tantsuga Strugatskite Linnas“. 2014. aastal oli teemaks „Ulmeraamatud Eesti bändide loomingus“ ning 2015. aastal „Ulmelise sisuga videod Eesti bändide loomingus“, 2016. aastal maailma metal-bändide animeeritud ulmelise sisuga videod. Seekord võtame ette aurupungi nii muusikastiilina kui visuaalse nähtusena muusikavideotes.

Laupäev, 22. juuli
10:00 hommikusöök
11:00 Autoritund: Mann Loper. Vestleb Sash Uusjärv
12:30 Ülevaade tänavusest ulmejutuvõistlusest ja ulmest romaanivõistlusel. Trendid ja suundumused. Raul Sulbi ja Veiko Belials
14:00 lõunasöök. lõunasöögi menüü:
· Külmalinna küüslaugusupp
· Kukkel, vahukoor
· Kanarull peekoni-ja maitsevõiga/keedukartul/soe koorekaste/toorsalat
· Leib, morss
15:00 Stalker 2016. Kuulutatakse välja tulemused ning kohalolevaid võitjaid ka õnnitletakse pidulikult.
16.00 Ühispilt. Kohalolijad seatakse aparaadi ette ja tehakse ühispilt.
16:30 Kirjastuste plaanid: mida on kavas avaldada
17.30 Mälumäng. Taivo Rist esitab küsimusi ja otsustab vastuste õigsuse üle.
Üks pikema traditsiooniga sündmusi Estconil, mida kõik ootavad. Klassikaline mälumäng, kus ajud sõlme väänatakse. Küsimused on Taivo Ristilt ja Rauno Pärnitsalt.
19:30 Siim Veskimees. Seks ulmes ehk vikerkaare 50 varjundit.
Veskimeest teavad eesti ulmemaastikul kõik. Tal on kõigi maailma asjade kohta põhjapanev arvamus, mida ta enamasti vaka all ei hoia.
21.00 Nicola Piovesan ja tema Eestis valmiv film „Küberkaheksajalgade rünnak“


Pühapäev, 23. juuli
10:00 hommikusöök
11:30 Buffy 20. Juubilari peab hea sõnaga meeles Sash Uusjärv
13.00 Estcon 20. Juubilari peab hea sõnaga meeles Veiko Belials. Memuaaride heietamine osalejatelt on teretulnud.
14:30 Lipu langetamine. Estconi ametlik lõpetamine.
Tasapisi kodu poole sättimine.

Paralleelselt põhiprogrammiga on ka võimalik lisategevusi ette võtta. Toimuvad:
Jutukirjutamise töötuba;
LARP teemal Resident Evil ehk zombie apokalüpsis;

Kava kommenteeris Veiko Belials

Estconile registreerimine
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0658)