koosolek 2

Eesti ulmeühingu aastakoosolek toimus 11. märtsil Tartus Raekoja platsil Metsavana töö juures. Kohal või esindatud oli 20 Eesti Ulmeühingu liiget.

Sel aastal on tulekul rohkem üritusi (loodetavasti), kui tavapäraselt. Esiteks kutsub Helmut Jänes kõiki ulmesõpru Haapsalu õudusfilmide festivalile (29. aprill - 1. mai http://2016.hoff.ee/). Ta loodab, et sellest saab edaspidi omamoodi eelkokkusaamine suvisele Estconile.

Teine üritus, mis on juba paigas: reedel, 6. mail, toimub Tartus
kirjandusfestivali Prima Vista raames vestlusring "Müüt, reaalsus, ulme - ühe mündi kolm külge". Vestlevad Andrus Kivirähk, Valdur Mikita, Meelis Friedenthal ja Veiko Belials. Koht: Tartu Kirjanike Maja. Aeg: 17.00. Korraldab Eesti Ulmeühing. Anname kätte ka Kivirähale kuuluva ammuse Stalkeri (2008. aasta auhind - "Mees, kes teadis ussisõnu" eest). Vestlusring on ajendatud Prima Vista selleaastasest teemast: müstifikatsioon.

Estconi täpne toimumisaeg on endiselt veel kahkuks lahtine. Estcon 2016 toimub Jõgevamaal Udu talus 15.-17. juulil või Saarjärvel 22.-24. juulil. Otsus sõltub sellest, kas saame rahastuse või ei. Eesti Kultuurkapitalile on taotlus esitatud kolmandat korda, vastus tuleb ilmselt aprilli alguses. Hasartmängumaksunõukogu ei toetanud kahjuks jälle meie taotlust.

Ülejäänud üritustest sedamööda, kuidas midagi selgub.
koosolek 3

Tegevusaruanne 2015 ehk Ulmeühingu poolt korraldatud üritused


04.04.2015 tähistas Eesti Ulmeühing 20. juubelit kirjandusõhtuga Tartu Kirjanike majas. Kirjandusõhtut toetas Kirjanike Liidu Tartu osakond 200 euroga. Samal päeval toimunud aastakoosolekul võeti ühingu auliikmeks Henn-Kaarel Hellat.

17.-19.07.2015 peeti 18. Estcon Udu talus Jõgevamaal. Esmakordselt osales üle 100 osavõtja (105), ettekandeid oli 10. Kulu 3535,5.- eurot, sellest 1200.- eurot Eesti Kultuurkapitali toetus.
Teist korda Stalkeri auhinna ajaloos anti välja teenete Stalker, mille sai Mario Kivistik.

16.09.2015 Eesti ulme päev Tallinnas Kirjanike maja musta laega saalis. Sõna „ulme“ kasutuselevõtust mööduva 45. aastapäeva tähistamine. Kohal oli sõna „ulme“ ristiisa Henn-Kaarel Hellat, kellele anti kätte Ulmeühingu auliikme tunnistus. Kätte anti ka teenete Stalker Mario Kivistikule. Mõlemalt laureaadilt võeti käe kipsjäljend, mida edaspidi Stalkeri auhindade kujundamisel kasutada.
koosolek 4
koosolek 5
Reaktori tööle saab kaasa aidata igaüks! Saada oma jutt, artikkel, arvustus, uudisvihje, arvamus või muu kaastöö toimetuse aadressile toimetus@ulmeajakiri.ee.
© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0564)