axarusNumenori maskiball

26. novembril korraldasid dragon.ee rollimängijad ja Eesti Tolkieni selts Keskmaa Ordu Puurmani mõisas Jõgevamaal rollimängijate aastakokkutuleku. Kokkutuleku teemaks oli „Numenori maskiball“, mis tähendas, et valiti omale selga rõivad mis seostusid märksõnadega „Sõrmuste Isand“, „Troonide mäng“ ja „suursugune“. Pandi ette maskid, keerutati tantsu, tehti rollimänguaasta kokkuvõte, anti parimatele mänguritele ja korraldajatele auhindu. Lisaks söödi-joodi ja kuulati ettekandeid.

Asjaolu, mis võib Reaktori lugejatele erilist huvi pakkuda, oli maskiballil viibinute Eesti ulmekirjanike ebatavaliselt suur kontsentratsioon, mida tavaliselt võib kohata pigem Estconil. Meie laserreporter, kes maski varjus end peole sisse smugeldas toob teieni nende tualetid.
axarus

Kelmikas Tea Roosvald

peshukaruga

Veel kelmikam Triinu Meres

orlau

Kõige-kõige kelmikam Karen Orlau

mant

ja siis mingi tüüp... vist Maniakkide Tänav

>Veel pilte


Kääbiku treiler nüüd nähtav!

Neile J.R.R. Tolkieni ja P. Jacksoni loomingu austajatele, kes pole veel näinud ja kuulnud. Filmitegijad on nii julged, et lubavad filmi väljatulemise täpset kuupäeva. 14. Detsember 2012. Kaege ise, otse juutuubis: treiler

Tartu ulmeseltskonna must päev

Detsembri teisel reedel toimus "Labürindis" viimane ulmehuviliste kokkusaamine. Nimelt läheb uuest aastast Tartu ulmikute seas populaarne ning aastaid armastatud kokkusaamiskoht kinni ja seejärel müüki. Kuuldavasti olla uuel omanikul soov sinna kohvik teha ning tõenäoliselt ulmikud seal endale enam nii soodsat läbukohta ei leia.

Kohal viibisid Belials, Kristjan Jaak-Rätsep. Zurgutt, Ipp ja Eva Luts (kes müüs ka Fantaasia uusimaid raamatuid). Sai söödud hõrku kohalikke roogi, joodud vaatide viisi õlut ning vesteldud nii uitama läinud ulme.ee serverist kui tuuma- ja teslapungist.

20111209 001


20111209 003


Tallinna ulmehuviliste kogunemine.

Meie laserreporter Margus Makke: Seekordne kogunemine jäi mulle suhteliselt lühikeseks kahjuks vaevalt sain kohale kui pidin lahkuma. Kolmveerand kuue ajal, kui kohale saabusin oli juba päris palju rahavast kohal -- Eva Luts, Lauri Lukas, Silver Sära, Jaanus Trolla. Veidi aja pärast laekus Adres Veer ja teisigi. Sai natuke Laurit tögatud ning Eva pakkus oma raamatuid müüa milledeks olid: Clarke "Comarre lõvid", Amberi sarja üheksas osa ja Siim Veskimehe "Ennesõjaaegne kullakarva". Ise ma paraku ei ostnud neid kuna olin eelneval laupäeval toimunud rahvus raamatukogus toimunud raamatu laadalt juba ära ostnud.

Peale ühte õlut ja natukest juustu lahkusin ning saabusin tagasi veerand üheteist ajal. Enamus inimesi olid selleks ajaks lahkunud ja kohale jäänudki valmistusid liikuma Von Krahli teatris toimuvale kontserdile. Kohal olid veel siis Sirje Kingsepp, Andreas Jõesaar, Taavi Kalju ja Indrek Hargla. Mõne ajapärast siis enamus lahkusid, ning vaid mina ja Andreas jäimegi veel. Andreasega sai vesteldud erinevatel teemadel, jutuks tuli ka Estcon ning sellest mida Andreas tahaks seal ettekanda, mis muideks polegi seekord lauamängude teemaline. Peale kahteist läksime meiegi laiali, kes koju, kes kontserdile.

378644 347177555296368 100000123781950 1577825 1744919261 n
388499 347177495296374 100000123781950 1577823 1603379698 n
398784 347177545296369 100000123781950 1577824 1887219183 n


Tartu ulmekirjutajad detsembris.

Detsembris kogunemisi ei toimunud, suur püha. Kuid see-eest oli novembrikuu üks viimaseid istumisi pühadehõnguline, nagu ka allpool olevalt pildilt näha. Tahaksin juhtida lugejate tähelepanu piltidel ühele edumeelsele kirjutamisviisile, mida oleme paar viimast korda harrastanud. Nimelt need kirjutajad, kellel ei ole oma rüperaali, on saanud kasutada arvutit, mille ekraaniks on suur filmilina. Nii saavad kaaskirjutajad pidevalt silma peal hoida, mida järjekordne katsealune kirjutab ja teda jooksvalt kommenteerida.

20111109 004


© Kõik jutud on autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine on autori nõusolekuta keelatud! (0.0678)